Przejdź do treści

Tydzień 45 (od 3 do 9 listopada 2025 r.)

W 45 tygodniu na Trasie Głównej wykonywane były roboty ziemne. Prowadzono również roboty na terenie MOP Stobierna oraz w obrębie dróg dojazdowych. Trwały prace na czterech przejściach dla zwierząt, trzech wiaduktach, przejeździe gospodarczym oraz na przepuście hydrologiczno-ekologicznym. Prowadzono również prace w branży sanitarnej i melioracyjnej.

Branża drogowa

W 45 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni. 

W dniu 04.11.2025 r. zamknięto łącznicę wjazdową na węźle Jasionka w kierunku Lublina, w celu zabezpieczenia robót budowlanych. Ruch poprowadzono tymczasowym objazdem drogami wojewódzkimi nr 869 i 878, od węzła Jasionka do węzła Sokołów Małopolski Północ. Zmieniona organizacja ruchu będzie obowiązywała do 12.12.2025 r.

Na Trasie Głównej prowadzono roboty ziemne. Wykonawca wykonał wykopy wraz ze skarpowaniem nasypów i profilowaniem rowów w ilości 300,00 m3, zasypkę poboczy i pasa rozdziału w ilości 300,00 m3 oraz humusowanie skarp o powierzchni 3000,00 m2. Na długości 105,00 mb wykonał umocnienie rowu. Wykonał również przepusty pod zjazdami na długości 12,00 mb. 

Na terenie MOP Stobierna Wykonawca wykonał 1500,00 m2 warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej oraz 500,00 mwarstwy ulepszonego podłoża C0,4/0,5.

Na drodze dojazdowej DD1 znajdującej się pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ, a Sokołów Małopolski Wykonawca zrealizował wymianę gruntu w ilości 2000,00 m3, a na drodze dojazdowej DD2.1 znajdującej się pomiędzy drogą gminną DG108727R, a MOP Nienadówka wykonał przepusty pod zjazdami na długości 18,00 mb. 

Branża mostowa

W 45 tygodniu Wykonawca realizował następujące roboty na obiektach inżynierskich:

  • rozpoczął wykonywanie nawierzchni z żywic syntetycznych na przejściu dla zwierząt zespolonym z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
  • przygotował powierzchnię i rozpoczął wykonanie nawierzchni z żywic syntetycznych na przejściu dla zwierząt zespolonym z ciekiem 09PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującym się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa, 
  • przygotował powierzchnię i rozpoczął wykonywanie nawierzchni z żywic syntetycznych na przejściu dla zwierząt 10PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującym się pomiędzy drogą wojewódzką DW881, a drogą gminną DG108727R,
  • wykonał warstwę betonu ochronnego izolacji grubowarstwowej na przejściu dla zwierząt zespolonym z ciekiem 11PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w rejonie MOP Nienadówka,
  • wykonał deskowanie i zbrojenie oraz zabetonował ławę fundamentową pod mury oporowe oraz rozpoczął wykonanie izolacji cienkiej na przejeździe gospodarczym 12PG, znajdującym się w pobliżu zjazdu do MOP Nienadówka,
  • wykonywał zasypkę murów oporowych wiaduktu drogowego 22WD pełniącego funkcję przejazdu gospodarczego pod rozbudowywaną drogą S19, łączącego drogę wojewódzką DW878 z drogami dojazdowymi do pól za MOP Stobierna,
  • przygotował powierzchnię pod wykonanie nawierzchni z żywic syntetycznych na wiadukcie WS-1 nad drogą powiatową DP1375R w miejscowości Stobierna,
  • zamontował deski gzymsowe i krawężniki, wykonał zbrojenie kap chodnikowych oraz wykonał odwierty, ułożył zbrojenie i zabetonował pale ekranu przeciwolśnieniowego na wiadukcie WS-1a nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna,
  • wykonał odwierty, ułożył zbrojenie i zabetonował pale ekranu przeciwolśnieniowego na przepuście hydrologiczno-ekologicznym z przejściem dla płazów PHE3 pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanym w miejscowości Stobierna.

Roboty branżowe

W 45 tygodniu Wykonawca realizował prace związane z wykonaniem odwodnienia obiektu inżynierskiego, w tym regulację wpustów, wpięcie drenażu i montaż prefabrykatu wylotu KPED na wiadukcie WS-1a znajdującym się nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.

Wykonał także dociążenie zbiornika retencyjnego otwartego ZB1 znajdującego się pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ, a Sokołów Małopolski. Wykonał również konstrukcję pod opaskę zbiornika ZB2 w rejonie węzła Sokołów Małopolski oraz zbiornika ZB3, który znajduje się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa.