Przejdź do treści

Paski postępu

Ogólne zaawansowanie czasowe – 65,11 %
Etap prac projektowych – 174,22 %
Etap robót – 44,29 %

Uproszczony postęp prac na odcinku

0km 0.5km 1km 1.5km 2km 2.5km 3km 3.5km 4km 4.5km 5km 5.5km 6km 6.5km 7km 7.5km 8km 8.5km 9km 9.5km 10km 10.5km 11km 11.5km 12km 12.5km 13km 13.5km 14km 14.5km 15km 15.5km
MOP

Legenda

  • Brak prac
  • Trwające roboty

Postępy MOP

  • Przykładowy MOP

Opis prac

Stan na koniec kwietnia 2025 r.

Postęp prac na trasie główniej S19:

  • odhumusowanie – 92%
  • wykopy – 73%
  • nasypy – 63%
  • warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
    • podbudowa pomocnicza i zasadnicza z kruszywa – 19%
    • podbudowa z betonu asfaltowego – 6%
    • warstwa wiążąca – 0%
    • warstwa ścieralna SMA – 0%

I. Etap Realizacji Robót:

Tydzień 19 (od 5 do 11 maja 2025 r.)

Branża drogowa

Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni.

Trwało wykonywanie odcinka próbnego w km 448+999 – 449+310, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ. Wykonano dwie warstwy podbudowy zasadniczej o powierzchni 9 500 m2, oczyszczenie i skropienie warstw bitumicznych o łącznej powierzchni 18 000 m2 oraz 9 000 m2 warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 8 cm.

Na trasie głównej wykonywano również warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Wykonywano 7 500 m2 warstwy ulepszonego podłoża, 1 300 m2 warstwy mrozoochronnej/odsączającej, 1 000 m2 podbudowy pomocniczej i 1 000 m2 podbudowy zasadniczej. Na odcinku 820 mb wykonano drenaż w poboczu, w celu usunięcia wody z pobocza.

Na trasie głównej wykonano również nasypy o objętości 6 700 m3 i wykopy o objętości 4 900 m3. Wykonano odhumusowanie na powierzchni 1 000 m2 oraz frezowanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni 200 m2

Jednocześnie na trasie głównej, na wysokości MOP Stobierna usunięto bariery stalowe w poboczu na odcinku 200 mb, wprowadzając ruch bez konieczności omijania dodatkowych przeszkód.

Prace realizowano również w innych lokalizacjach. W rejonie drogi dojazdowej DD3.2 znajdującej się w pobliżu wiaduktu w ciągu drogi ekspresowej S19 pełniącego funkcje przejazdu gospodarczego zintegrowanego z przejściem dolnym dla zwierząt średnich WS-1 w miejscowości Stobierna wykonano nasypy o objętości 400 m3. Wykonano również 1 500 m3 wykopów pod budowę zbiornika retencyjnego ZB-05, znajdującego się w okolicy przejścia dla zwierząt średnich zespolonego z ciekiem 11PZ, w rejonie MOP Nienadówka. 

Branża mostowa

W 19 tygodniu kontynuowano prace związane z przebudową obiektów inżynierskich, w tym:

  • wykonywano zasypki ścian przejścia dla zwierząt średnich zespolonego z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
  • rozpoczęto deskowanie skrzydełek przejścia dla zwierząt małych zespolonego z ciekiem 09PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującego się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa,  
  • kontynuowano zasypkę ścian oraz wykonano beton wyrównawczy płyt przejściowych na przejściu dla zwierząt średnich 10PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującym się pomiędzy drogą wojewódzką DW881 a drogą gminną DG108727R,
  • na estakadzie 14WD, zlokalizowanej nad skrzyżowaniem drogi wojewódzkiej DW878 z drogą powiatową DP1217R i drogą gminną DG108726R w miejscowości Nienadówka prowadzono prace zbrojarskie i rozpoczęto deskowanie oczepu filara podpory P2 oraz wykonano deskowanie ciosów podłożyskowych na podporach P1 i P4,
  • zabetonowano płyty przejściowe na przejściu dla płazów 15PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującym się pomiędzy Nienadówką a Stobierną,
  • rozpoczęto deskowanie skrzydełek przejścia dla małych zwierząt 19PZ pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanego w rejonie MOP Stobierna,
  • zakończono izolację ścian przejścia dla małych zwierząt 20PZ pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanego w rejonie MOP Stobierna,
  • kontynuowano układanie zbrojenia ustroju nośnego wiaduktu WS-1, zlokalizowanego w ciągu drogi ekspresowej nad drogą powiatową DP1375R w miejscowości Stobierna,
  • zostały ścięte górne części kolumn DSM wzmacniających podłoże i wykonano ławę betonową pod prefabrykaty przepustu hydrologiczno-ekologicznego wraz z przejściem dla płazów PHE3, zlokalizowanego w pobliżu wiaduktu WS-1a w miejscowości Stobierna.
  • rozpoczęto deskowanie ustroju nośnego na wiadukcie WS-1a zlokalizowanym w ciągu drogi ekspresowej nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.

Pozostałe branże

W 19 tygodniu budowano kanalizację deszczową wykonując: 

  • 38 mb kanalizacji deszczowej przy zbiorniku ZB-06, znajdującym się w pobliżu przejazdu gospodarczego 12PG, w okolicy MOP Nienadówka,
  • 16 mb kanalizacji deszczowej w okolicy przejścia dla zwierząt małych zespolonego z ciekiem 09PZ pod rozbudowywaną drogą S19, za węzłem Sokołów Małopolski,
  • 160 mb kanalizacji deszczowej w pobliżu wiaduktu WS-1a znajdującego się w ciągu drogi ekspresowej S19 w miejscowości Stobierna.

Wykonano również 22 mb zbieracza ZB13a w miejscowości Stobierna. Trwały również prace w branży teletechnicznej. Na odcinku 1 500 mb trwało zaciąganie rur do istniejącej kanalizacji.