Przejdź do treści

Paski postępu

Ogólne zaawansowanie czasowe – 78,54 %
Etap prac projektowych – 210,16 %
Etap robót – 65,73 %

Uproszczony postęp prac na odcinku

0km 0.5km 1km 1.5km 2km 2.5km 3km 3.5km 4km 4.5km 5km 5.5km 6km 6.5km 7km 7.5km 8km 8.5km 9km 9.5km 10km 10.5km 11km 11.5km 12km 12.5km 13km 13.5km 14km 14.5km 15km 15.5km
MOP

Legenda

  • Brak prac
  • Trwające roboty

Postępy MOP

  • Przykładowy MOP

Opis prac

Stan na koniec listopada 2025 r.

Aktualny postęp prac na Trasie Główniej S19:

  • odhumusowanie – 97%
  • wykopy – 82%
  • nasypy – 81%
  • warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
    • podbudowa pomocnicza i zasadnicza z kruszywa – 83%
    • podbudowa z betonu asfaltowego – 80%
    • warstwa wiążąca – 71%
    • warstwa ścieralna SMA – 27%

Tydzień 48 (od 24 do 30 listopada 2025 r.)

W 48 tygodniu na Trasie Głównej wykonywano m.in. roboty ziemne i warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Realizowano przebudowę następujących obiektów inżynierskich: 01PZ, 10PZ, 14WD, 22WD, WS-1a oraz kontynuowano roboty branżowe.

Branża drogowa

W 48 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni. 

Na Trasie Głównej wykonał 1 000,00 m2 podbudowy pomocniczej z kruszywa. Wykonał również zasypkę pasa rozdziału w ilości 1 000,00 m3. Dodatkowo ułożył korytka ściekowe trójkątne na długości 225,00 mb.

Branża mostowa

W 48 tygodniu Wykonawca realizował następujące roboty na obiektach inżynierskich:

  • zabezpieczył antykorozyjnie głowice pali słupów ekranu przeciwolśnieniowego na dojazdach do przejścia dla zwierząt zespolonym z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
  • wykonywał zbrojenie i deskowanie głowic pali słupów ekranu przeciwolśnieniowego na dojazdach do przejścia dla zwierząt 10PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującym się pomiędzy drogą wojewódzką DW881, a drogą gminną DG108727R,
  • pogrążał grodzice stalowe zabezpieczające wykop związany z rozbiórką istniejącego przepustu pod projektowaną podporą P3 oraz rozpoczął przygotowywanie podłoża pod podparcie przęsła P4-P5 estakady 14WD zlokalizowanej nad skrzyżowaniem drogi wojewódzkiej DW878 z drogą powiatową DP1217R i drogą gminną DG 108726R w miejscowości Nienadówka,
  • kontynuował zasypkę murów oporowych wiaduktu drogowego 22WD pełniącego funkcję przejazdu gospodarczego pod rozbudowywaną drogą S19, łączącego drogę wojewódzką DW878 z drogami dojazdowymi do pól za MOP Stobierna,
  • wykonał zbrojenie i deskowanie oraz zabetonował kapy chodnikowe na wiadukcie i dojazdach do wiaduktu WS-1a nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.

Pozostałe branże

W 48 tygodniu Wykonawca układał płyty betonowe ażurowe JOMB na skarpach zbiornika ZB04 znajdującego się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa. Układał także płyty pełne na dnie zbiornika ZB01, który znajduje się pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ a Sokołów Małopolski. Wykonał także wylot ze zbiornika retencyjnego otwartego ZB02, znajdującego się w rejonie węzła Sokołów Małopolski. 

Wykonawca wykonywał również kalibrację i próby ciśnieniowe kanalizacji wtórnej i rurociągu kablowego na Trasie Głównej od Węzła Sokołów Młp. Północ do Węzła Sokołów Małopolski. 

Trwało wykonywanie półek przełazowych dla zwierząt oraz wykonywanie zasilania oświetlenia drogowego przy przejściu dla zwierząt zespolonym z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ.