Przejdź do treści

Paski postępu

Ogólne zaawansowanie czasowe – 76,28 %
Etap prac projektowych – 204,10 %
Etap robót – 62,12 %

Uproszczony postęp prac na odcinku

0km 0.5km 1km 1.5km 2km 2.5km 3km 3.5km 4km 4.5km 5km 5.5km 6km 6.5km 7km 7.5km 8km 8.5km 9km 9.5km 10km 10.5km 11km 11.5km 12km 12.5km 13km 13.5km 14km 14.5km 15km 15.5km
MOP

Legenda

  • Brak prac
  • Trwające roboty

Postępy MOP

  • Przykładowy MOP

Opis prac

Stan na koniec września 2025 r.

Postęp prac na trasie główniej S19:

  • odhumusowanie – 97%
  • wykopy – 80%
  • nasypy – 79%
  • warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
    • podbudowa pomocnicza i zasadnicza z kruszywa – 73%
    • podbudowa z betonu asfaltowego – 67%
    • warstwa wiążąca – 61%
    • warstwa ścieralna SMA – 27%

Roboty wykonane we wrześniu 2025 r.

Roboty drogowe

  • Wykonanie wykopów: Trasa Główna w km od 461+083 do 464+553 – 1 600,00 m3,
  • Wykonanie nasypów: Trasa Główna w km od 461+083 do 464+553 – 12 000,00 m3,
  • Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5: Trasa Główna w km od 451+376 do 460+340 – 12 000,00 m2,
  • Wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej o CBR≥60% w km od 451+376 do 460+340 oraz od 461+083 do 464+553 – 1 800 m2,
  • Wykonanie poboczy z kruszywa: Trasa Główna w km od 448+674 do 450+118, 
  • Ułożenie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm: Trasa Główna w km od 451+376 do 460+340 oraz od 461+083 do 464+553 – 1 800 m2,
  • Ułożenie sączka drenarskiego Ø 200 mm wraz ze studniami drenarskimi w pasie rozdziału: Trasa Główna w km od 451+376 do 460+340,
  • Ułożenie ścieków trójkątnych na ławie z betonu C12/15 w km od 451+376 do 460+340 oraz od 461+083 do 464+553,
  • Zahumusowanie skarp i rowów: Trasa Główna w km od 448+674 do 450+118 oraz od 461+083 do 464+553,
  • Zahumusowanie pasa rozdziału: Trasa Główna w km od 448+674 do 450+118.

Roboty mostowe

Obiekt 12PG

  • zbrojenie i deskowanie ścian bocznych ustroju nośnego – 50 %

Obiekt 16PZ

  • przygotowanie podłoża pod izolację termozgrzewalną rygla górnego – 100 %
  • ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej na ryglu górnym – 100 %
  • montaż krawężników kap chodnikowych – 100 %
  • zbrojenie i deskowanie kap chodnikowych K2 i K3 na obiekcie – 100 % 
  • betonowanie kap chodnikowych K2 i K3 na obiekcie – 100 %
  • ułożenie warstwy ochronnej z asfaltu twardolanego – 100 %
  • montaż krawężników na dojazdach – 100 %

Obiekt 18PZ

  • przygotowanie podłoża pod izolację termozgrzewalną rygla górnego – 100 %
  • ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej na ryglu górnym – 100 %
  • montaż krawężników kap chodnikowych – 100 %
  • zbrojenie i deskowanie kap chodnikowych K2 i K3 na obiekcie – 100 %
  • betonowanie kap chodnikowych K2 i K3 na obiekcie – 100 %
  • ułożenie warstwy ochronnej z asfaltu twardolanego – 100 %
  • montaż krawężników na dojazdach – 100 %

Obiekt 22WD

  • zbrojenie i deskowanie ścian bocznych i rygla górnego ustroju nośnego – 100 %
  • betonowanie ustroju ścian bocznych i rygla górnego ustroju nośnego – 100 % 
  • wykonanie zbrojenia, deskowanie i zabetonowanie lica ścian bocznych – 100 %
  • zbrojenie i deskowanie lica rygla górnego – 60 %

Obiekt 23PZ

  • zbrojenie, deskowanie i zabetonowanie płyty dennej – 100 % 

Obiekt WS-1

  • montaż kolektora odwadniającego – 100 %
  • montaż deski gzymsowej i krawężników na wewnętrznej krawędzi płyty pomostu – 100 %
  • montaż deski gzymsowej na skrzydle podpory P1 – 100 %
  • montaż deski gzymsowej na skrzydle podpory P2 – 100 %
  • przygotowanie podłoża płyty pomostu pod izolację z papy termozgrzewalnej – 100 %
  • wykonanie ławy betonowej – 100 %
  • ułożenie krawężników na dojazdach – 100 %
  • wykonanie betonu wyrównawczego pod kapy chodnikowe na dojazdach – 100 %
  • przygotowanie podłoża płyty pomostu oraz ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej – 100 %
  • wykonanie warstwy ochronnej z asfaltu twardolanego – 100 %
  • wykonanie zbrojenia, deskowania i betonu konstrukcyjnego kap i płyt chodnikowych – 100 %

Obiekt WS-1a

  • montaż kolektora odwadniającego – 100 %
  • zasypka przyczółków wiaduktu – 100 %
  • wykonanie betonu wyrównawczego pod płyty przejściowe – 100 %

Branża elektroenergetyczna:

  • ułożenie w wykopach kabli zasilających do słupów oświetlenia drogowego na odcinkach: MOP Nienadówka i Węzeł Jasionka,
  • ustawianie złącza zasilania kablowego: 13ZK1.1, 11ZK1.3 w km 466+200-464+750.

Branża teletechniczna:

  • wykonanie kanału technologicznego od studni nr st152 do st156 wraz z studniami,
  • przebudowa kolizji nieujętych w opracowaniu wykonawczym (kolizje kanału technologicznego oraz kabli OPL z projektowanym odwodnieniem) na odcinku pomiędzy studnią st 150 do studni st 176 – 9 szt.

Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa:

  • wykonano przewiert rury DN300 w km 450+110,
  • wykonano odpływ ze zbiornika ZB10 i ZB11,
  • wykonano regulację wysokościową wpustów deszczowych oraz studni betonowych,
  • wykonano kanalizację deszczową przy obiekcie 01PZ w km 448+900.

Branża melioracyjna

Zbiornik zb 02 w miejscowości Sokołów Małopolski  

  • wykop – ok. 8300 m3
  • nasyp – ok. 130 m3
  • dociążenie dna – ok. 2900 m3
  • mata bentonitowa – ok. 2400 m2
  • geowłóknina – ok. 2400 m2

Zbiornik zb 03 w miejscowości Sokołów Małopolski  

  • płyty ażurowe – ok. 330 m2

Zbiornik zb 05 w miejscowości Trzebuska  

  • płyty ażurowe – ok. 50 m2  
  • humusowanie – ok. 700 m2

Zbiornik zb 06 w miejscowości Trzebuska  

  • humusowanie – ok. 200 m2

Zbiornik zb 13 w miejscowości Stobierna   

  • humusowanie – ok. 120 m2