Paski postępu
Uproszczony postęp prac na odcinku
Legenda
- Brak prac
- Trwające roboty
Postępy MOP
- Przykładowy MOP
Opis prac
Stan na koniec listopada 2025 r.
Aktualny postęp prac na Trasie Główniej S19:
- odhumusowanie – 97%
- wykopy – 82%
- nasypy – 81%
- warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
- podbudowa pomocnicza i zasadnicza z kruszywa – 83%
- podbudowa z betonu asfaltowego – 80%
- warstwa wiążąca – 71%
- warstwa ścieralna SMA – 27%
Tydzień 48 (od 24 do 30 listopada 2025 r.)
W 48 tygodniu na Trasie Głównej wykonywano m.in. roboty ziemne i warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Realizowano przebudowę następujących obiektów inżynierskich: 01PZ, 10PZ, 14WD, 22WD, WS-1a oraz kontynuowano roboty branżowe.
Branża drogowa
W 48 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni.
Na Trasie Głównej wykonał 1 000,00 m2 podbudowy pomocniczej z kruszywa. Wykonał również zasypkę pasa rozdziału w ilości 1 000,00 m3. Dodatkowo ułożył korytka ściekowe trójkątne na długości 225,00 mb.
Branża mostowa
W 48 tygodniu Wykonawca realizował następujące roboty na obiektach inżynierskich:
- zabezpieczył antykorozyjnie głowice pali słupów ekranu przeciwolśnieniowego na dojazdach do przejścia dla zwierząt zespolonym z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
- wykonywał zbrojenie i deskowanie głowic pali słupów ekranu przeciwolśnieniowego na dojazdach do przejścia dla zwierząt 10PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującym się pomiędzy drogą wojewódzką DW881, a drogą gminną DG108727R,
- pogrążał grodzice stalowe zabezpieczające wykop związany z rozbiórką istniejącego przepustu pod projektowaną podporą P3 oraz rozpoczął przygotowywanie podłoża pod podparcie przęsła P4-P5 estakady 14WD zlokalizowanej nad skrzyżowaniem drogi wojewódzkiej DW878 z drogą powiatową DP1217R i drogą gminną DG 108726R w miejscowości Nienadówka,
- kontynuował zasypkę murów oporowych wiaduktu drogowego 22WD pełniącego funkcję przejazdu gospodarczego pod rozbudowywaną drogą S19, łączącego drogę wojewódzką DW878 z drogami dojazdowymi do pól za MOP Stobierna,
- wykonał zbrojenie i deskowanie oraz zabetonował kapy chodnikowe na wiadukcie i dojazdach do wiaduktu WS-1a nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.
Pozostałe branże
W 48 tygodniu Wykonawca układał płyty betonowe ażurowe JOMB na skarpach zbiornika ZB04 znajdującego się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa. Układał także płyty pełne na dnie zbiornika ZB01, który znajduje się pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ a Sokołów Małopolski. Wykonał także wylot ze zbiornika retencyjnego otwartego ZB02, znajdującego się w rejonie węzła Sokołów Małopolski.
Wykonawca wykonywał również kalibrację i próby ciśnieniowe kanalizacji wtórnej i rurociągu kablowego na Trasie Głównej od Węzła Sokołów Młp. Północ do Węzła Sokołów Małopolski.
Trwało wykonywanie półek przełazowych dla zwierząt oraz wykonywanie zasilania oświetlenia drogowego przy przejściu dla zwierząt zespolonym z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ.