Przejdź do treści

Tydzień 20 (od 12 do 18 maja 2025 r.)

Branża drogowa

W 20 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni. 

W 19 oraz 20 tygodniu Wykonawca wdrożył czasową organizację ruchu obejmującą odcinki po zlikwidowanych barierach w pasie rozdziału, w rejonie MOP Stobierna oraz MOP Nienadówka. Aktualnie ruch odbywa się dwukierunkowo bez konieczności omijania dodatkowych przeszkód na całym pododcinku nr 2, który rozpoczyna się za węzłem Sokołów Małopolski Północ a kończy w rejonie przejazdu gospodarczego 22WD, za MOP Stobierna.

Na trasie głównej wykonano nasypy o objętości 1900 m3 oraz wykopy o objętości 3020 m3. Wykonano również odhumusowanie na powierzchni 2000 m2 oraz wykonywano warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Wykonano 4000 m2 warstwy ulepszonego podłoża, 7200 m2 warstwy odsączającej/mrozoochronnej, 3000 m2 podbudowy pomocniczej i tyle samo podbudowy zasadniczej. Wykonano również drenaż w poboczu na długości 470 mb i frezowanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni 2500 m2.

Branża mostowa

W 20 tygodniu kontynuowano prace związane z przebudową obiektów inżynierskich, w tym:

  • wykonywano zasypki ścian przejścia dla zwierząt średnich zespolonego z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
  • wykonano izolację płyt przejściowych na przejściu dla płazów zespolonego z ciekiem 02PZ pod rozbudowywaną drogą S19, pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ a Sokołów Małopolski,
  • wykonywano zbrojenie i deskowanie skrzydełek przejścia dla zwierząt małych zespolonego z ciekiem 09PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującego się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa,  
  • wykonano zbrojenie i zabetonowano uzupełnienie płyt przejściowych istniejącego  przejścia dla zwierząt średnich 10PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującego się pomiędzy drogą wojewódzką DW881, a drogą gminną DG108727R,
  • na estakadzie 14WD, zlokalizowanej nad skrzyżowaniem drogi wojewódzkiej DW878 z drogą powiatową DP1217R i drogą gminną DG108726R w miejscowości Nienadówka zabetonowano oczep filara podpory P2 oraz wykonano deskowanie, zbrojenie i betonowanie ciosów podłożyskowych podpór P1, P2 i P4,
  • wykonano izolację płyt przejściowych na przejściu dla płazów 15PZ pod rozbudowywaną drogą S19, znajdującego się pomiędzy Nienadówką a Stobierną,
  • wykonano deskowanie i zbrojenie oraz zabetonowano skrzydełka przejścia dla małych zwierząt 19PZ pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanego w rejonie MOP Stobierna,
  • rozpoczęto zasypkę ścian przejścia dla małych zwierząt 20PZ pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanego w rejonie MOP Stobierna,
  • rozpoczęto zbrojenie rygla dolnego i fundamentów skrzydełek przejścia dla płazów i rów melioracyjny 21PZ pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanego przed wjazdem drogą wojewódzką DW 878 do miejscowości Stobierna,
  • zabetonowano ustrój nośny wiaduktu WS-1, zlokalizowanego w ciągu drogi ekspresowej nad drogą powiatową DP1375R w miejscowości Stobierna,
  • rozpoczęto zbrojenie ustroju nośnego na wiadukcie WS-1a zlokalizowanym w ciągu drogi ekspresowej nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.

Pozostałe branże

Wybudowano w sumie 305 mb kanalizacji deszczowej w rejonie zbiornika retencyjnego ZB-15 w miejscowości Stobierna. Wykonano również 215 mb zbieracza ZB-10 znajdującego się w rejonie MOP Stobierna. Trwały również prace w branży teletechnicznej. Ułożono 1500 mb rur w pobliżu MOP Stobierna, które będą stanowiły ochronę dla kabli telekomunikacyjnych.