Przejdź do treści

Tydzień 30 (od 21 do 27 lipca 2025 r.)

W 30 tygodniu Wykonawca realizował prace na trasie głównej, wykonując roboty ziemne oraz warstwy konstrukcyjne nawierzchni tj. podbudowę z kruszywa stabilizowanego mechanicznie oraz warstwy z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa podbudowy zasadniczej i warstwa wiążąca). Układał również korytka ściekowe trójkątne i wykonywał drenaż w pasie rozdziału. Trwała przebudowa obiektów inżynierskich. Realizowano roboty na dwóch wiaduktach, sześciu przejściach dla zwierząt, trzech przejściach dla płazów, dwóch przepustach hydrologiczno-ekologicznych, jak również na przejeździe gospodarczym. W ramach pozostałych branż wykonywano prace związane z budową zbiorników retencyjnych otwartych, montowano wpusty deszczowe i demontowano słupy oświetlenia ulicznego.

Branża drogowa

W 30 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni.  

Na trasie głównej wykonano 2100,00 m3 wykopów oraz 3700,00 m3 nasypów. Wykonano także 7500,00 m2 warstwy ulepszonego podłoża, 7500,00 m2 warstwy odsączającej, 3000,00 m2 podbudowy pomocniczej z kruszywa i 4000,00 m2 podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5. Tak jak w poprzednich tygodniach, Wykonawca kontynuował układanie warstwy z mieszanek mineralno-asfaltowych, wykonując 10500,00 m2 podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P i 8000,00 m2 warstwy wiążącej AC 16 W. Realizował również prace polegające na umocnieniu rowu. W tym celu ułożył korytka ściekowe muldowe i płyty chodnikowe na długości 90,00 mb. Ułożył także korytka ściekowe trójkątne na długości 480,00 mb, a na długości 300,00 mb wykonał drenaż w pasie rozdziału.

Branża mostowa

W 30 tygodniu Wykonawca kontynuował prace związane z przebudową obiektów inżynierskich:

  • zamontowano sączki na istniejącym obiekcie, wykonano beton podkładowy pod kapy chodnikowe oraz rozpoczęto zbrojenie kap, a także wykonano warstwę wiążącą nawierzchni z asfaltu lanego na przejściu dla zwierząt 01PZ, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
  • wykonano zbrojenie płyt chodnikowych na dojazdach oraz zbrojenie ławy fundamentowej pod barierę mostową na przejściu dla płazów 02PZ, pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ a Sokołów Małopolski,
  • zamontowano deski gzymsowe, wykonano zbrojenie i deskowanie gzymsów skrzydeł oraz zabetonowano gzymsy ścian oporowych, a także rozpoczęto układanie warstw betonu podkładowego pod kapy chodnikowe oraz ułożono krawężniki mostowe na przejściu dla zwierząt 09PZ, znajdującym się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa,  
  • zamontowano sączki na istniejącym obiekcie oraz wykonano warstwę wiążącą nawierzchni z asfaltu lanego na przejściu dla zwierząt 10PZ, znajdującym się pomiędzy drogą wojewódzką DW881, a drogą gminną DG108727R,
  • wykonano beton podkładowy pod fundament oraz zazbrojono, zadeskowano i zabetonowano część ławy fundamentowej muru SP2 konstrukcji oporowej z gruntu zbrojonego na przejściu dla zwierząt 11PZ, w rejonie MOP Nienadówka,
  • prowadzono prace związane z wykonaniem kolumn DSM wzmacniających podłoże pod przejazdem gospodarczym 12PG, znajdującym się w pobliżu zjazdu do MOP Nienadówka,
  • kontynuowano prace zawiązane z układaniem deskowania oraz zbrojeniem ścian bocznych i rygla górnego ustroju nośnego oraz zabetonowano zazbrojone i zadeskowane lico obiektu istniejącego na przejściu zwierząt 16PZ, znajdującym się w sąsiedztwie istniejącego przejścia dla zwierząt nad drogami S19 i DW878,
  • zazbrojono, zadeskowano i zabetonowano ściany oporowe przejścia dla płazów 18PZ przed MOP Stobierna,
  • prowadzono prace przy zasypce przepustu przejścia dla zwierząt 19PZ, zlokalizowanego w rejonie MOP Stobierna,
  • prowadzono prace przy zasypce przepustu przejścia dla płazów 21PZ, zlokalizowanego przed wjazdem drogą wojewódzką DW 878 do miejscowości Stobierna,
  • kontynuowano zasypkę przyczółków wiaduktu WS-1 nad drogą powiatową DP1375R w miejscowości Stobierna,
  • zamontowano deski gzymsowe, wykonano zbrojenie i deskowanie gzymsów skrzydeł oraz zabetonowano gzymsy ścian oporowych, a także wykonano izolację cienką przepustu hydrologiczno-ekologicznego PHE3, zlokalizowanego w miejscowości Stobierna.
  • prowadzono prace przy zasypce przyczółków wiaduktu WS-1a znajdującego się w miejscowości Stobierna, 
  • zamontowano deski gzymsowe, wykonano zbrojenie i deskowanie gzymsów skrzydeł oraz zabetonowano gzymsy ścian oporowych, wykonano  zasypkę przepustu gruntem nieprzepuszczalnym oraz izolację cienką, a także ułożono izolację z papy termozgrzewalnej na ryglu górnym przepustu hydrologiczno-ekologicznego PHE4, zlokalizowanego w pobliżu węzła Jasionka.

Pozostałe branże

Wykonywano roboty związane z kanałem technologicznym na trasie głównej. Trwało również wykonywanie zbiorników retencyjnych otwartych, w tym układanie płyt na dnie zbiornika ZB3 oraz wykop, układanie geowłókniny i maty bentonitowej wraz z dociążeniem zbiornika ZB4 za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa. Trwał montaż wpustów deszczowych w okolicy MOP Nienadówka oraz demontowano słupy oświetlenia ulicznego w okolicy węzła Jasionka.