Tydzień 44 (od 27 października do 2 listopada 2025 r.)
W 44 tygodniu na Trasie Głównej wykonywane były roboty ziemne oraz warstwy z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa podbudowy zasadniczej i warstwa wiążąca). Trwały prace na dwóch wiaduktach, trzech przejściach dla zwierząt, trzech przejściach dla płazów i na przepuście hydrologiczno-ekologicznym. Prowadzono również prace w obrębie zbiorników retencyjnych i wykonywano roboty związane z kanałem technologicznym.
Branża drogowa
W 44 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni.
Na Trasie Głównej trwały roboty ziemne. Wykonawca wykonał wykopy wraz ze skarpowaniem nasypów i profilowaniem rowów w ilości 300,00 m3, humusowanie skarp w ilości 5 000,00 m2 oraz 400,00 m3 zasypki poboczy i pasa rozdziału.
Wykonawca ułożył 10 000,00 m2 podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P oraz 3 000,00 m2 warstwy wiążącej AC 16 W. Ułożył także korytka ściekowe trójkątne na długości 220,00 mb i wykonał przepusty pod zjazdami.
Na terenie MOP Nienadówka wykonał 2 000,00 m2 podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 oraz 1 300,00 m2 podbudowy z mieszanki kruszywa związanego spoiwem hydraulicznym C8/10. Na terenie MOP Stobierna wykonał warstwę ulepszonego podłoża C0,4/0,5 w ilości 1 500,00 m2.
Na drodze dojazdowej DD2.1 znajdującej się pomiędzy drogą gminną DG108727R, a MOP Nienadówka Wykonawca wykonał przepusty pod zjazdami na długości 37,00 mb.
Branża mostowa
W 44 tygodniu Wykonawca realizował następujące roboty na obiektach inżynierskich:
- przygotował powierzchnię betonu i rozpoczął prace przy układaniu nawierzchni z żywic syntetycznych przejścia dla zwierząt zespolonego z ciekiem 01PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w okolicy węzła Sokołów Małopolski Północ,
- przygotował powierzchnię betonu i rozpoczął prace przy układaniu nawierzchni z żywic syntetycznych przejścia dla płazów zespolonego z ciekiem 02PZ pod rozbudowywaną drogą S19, pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ, a Sokołów Małopolski,
- ułożył izolację grubowarstwową rygla górnego oraz płyt przejściowych na przejściu dla zwierząt zespolonym z ciekiem 11PZ pod rozbudowywaną drogą S19, w rejonie MOP Nienadówka,
- ułożył zbrojenie i deskowanie oraz zabetonował chodniki na dojazdach do przejścia dla zwierząt 16PZ, znajdującego się w sąsiedztwie istniejącego przejścia dla zwierząt nad drogami S19 i DW878,
- zabetonował kapę chodnikową K1 na przejściu dla płazów 18PZ, zlokalizowanym w rejonie górnego przejścia dla zwierząt nad drogą S19 przed MOP Stobierna,
- rozpoczął wykonywanie ścian z gruntu zbrojonego wiaduktu drogowego 22WD pełniącego funkcję przejazdu gospodarczego pod rozbudowywaną drogą S19, łączącego drogę wojewódzką DW878 z drogami dojazdowymi do pól za MOP Stobierna,
- zabetonował gzymsy oraz wykonał warstwę betonu ochronnego izolacji grubowarstwowej rygla górnego przejścia dla płazów i rowu melioracyjnego 23PZ, zlokalizowanego przed wjazdem drogą wojewódzką DW 878 do miejscowości Stobierna,
- rozpoczął wykonywanie pali ekranu przeciwolśnieniowego przy przepuście hydrologiczno-ekologicznym z przejściem dla płazów PHE3 pod rozbudowywaną drogą ekspresową S19, zlokalizowanego w miejscowości Stobierna,
- zakończył układanie izolacji grubowarstwowej, rozpoczął układanie desek gzymsowych i krawężników oraz rozpoczął wykonywanie pali ekranu przeciwolśnieniowego na wiadukcie WS-1a nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.
Roboty branżowe
W 44 tygodniu robót Wykonawca prowadził prace związane z kanałem technologicznym w okolicy MOP Nienadówka oraz pomiędzy Stobierną, a Jasionką. Wykonał również wylot ze zbiornika retencyjnego otwartego ZB4, który znajduje się pomiędzy drogą wojewódzką DW881, a drogą gminną DG108727R oraz wykonał wylot ze zbiornika retencyjnego otwartego ZB6 w okolicy MOP Nienadówka.