Tydzień 36 (od 1 do 7 września 2025 r.)
W 36 tygodniu Wykonawca realizował prace na Trasie Głównej, wykonując między innymi roboty ziemne oraz warstwy konstrukcyjne nawierzchni tj. podbudowę z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Wykonywał także zahumusowanie skarp, rowów i pasa rozdziału. Wykonawca prowadził również prace na terenie MOP Nienadówka polegające na wykonaniu warstw konstrukcyjnych nawierzchni oraz ułożeniu krawężników kamiennych. Kontynuowano przebudowę obiektów inżynierskich, wykonując roboty na trzech wiaduktach, jednym przejściu dla zwierząt, dwóch przejściach dla płazów oraz na przejeździe gospodarczym. Realizował również roboty branżowe.
Branża drogowa
W 36 tygodniu Wykonawca kontynuował utrzymanie w zakresie przejętego pasa drogowego wraz z gotowością do interwencji do ewentualnych zdarzeń drogowych przez 7 dni.
Na Trasie Głównej wykonano 1 500,00 m3 wykopów oraz 1 500,00 m3 nasypów. Wykonano również podbudowę pomocniczą z kruszywa na powierzchni 4 000,00 m2. Wykonano także zahumusowanie skarp i rowów na powierzchni 3 000,00 m2 oraz zahumusowanie pasa rozdziału na powierzchni 500,00 m2, w celu rozwoju zieleni dla zabezpieczenia skarp przed rozmywaniem.
Wykonawca ułożył korytka ściekowe trójkątne na długości 350,00 mb i wykonał drenaż w pasie rozdziału na długości 200,00 mb.
Na terenie MOP Nienadówka wykonano 1 500,00 m2 warstwy ulepszonego podłoża, 2 100,00 m2 warstwy mrozoochronnej oraz 1 000,00 m2 warstwy odsączającej. Jednocześnie ułożono krawężniki kamienne na długości 150,00 mb.
W 36 tygodniu trwało układanie płyt ażurowych zbiornika retencyjnego otwartego ZB3, który znajduje się za węzłem Sokołów Małopolski w kierunku Rzeszowa.
Branża mostowa
W 36 tygodniu kontynuowano prace związane z przebudową obiektów inżynierskich:
- kontynuowano prace przy zbrojeniu i deskowaniu ścian bocznych ustroju nośnego przejazdu gospodarczego 12PG, znajdującego się w pobliżu zjazdu do MOP Nienadówka,
- przygotowano podłoże pod izolację termozgrzewalną rygla górnego na przejściu dla zwierząt 16PZ, znajdującym się w sąsiedztwie istniejącego przejścia dla zwierząt nad drogami S19 i DW878,
- przygotowano podłoże pod izolację termozgrzewalną rygla górnego na przejściu dla płazów 18PZ, zlokalizowanym w rejonie górnego przejścia dla zwierząt nad drogą S19 przed MOP Stobierna,
- kontynuowano prace przy zbrojeniu ścian bocznych oraz prowadzono prace przy deskowaniu ścian bocznych i rygla górnego ustroju nośnego wiaduktu drogowego 22WD, łączącego drogę wojewódzką DW878 z drogami dojazdowymi do pól za MOP Stobierna,
- prowadzono prace przy zbrojeniu płyty wypadowej przejścia dla płazów i rowu melioracyjnego 23PZ, zlokalizowanego przed wjazdem drogą wojewódzką DW 878 do miejscowości Stobierna,
- zamontowano kolektor odwadniający oraz zakończono montaż deski gzymsowej i krawężników na wewnętrznej krawędzi płyty pomostu, a także zamontowano deski gzymsowe na skrzydle podpory P2 wiaduktu WS-1 nad drogą powiatową DP1375R w miejscowości Stobierna,
- zamontowano kolektor odwadniający wiaduktu WS-1a nad drogą dojazdową o nawierzchni gruntowej w miejscowości Stobierna.
Pozostałe branże
Wykonawca kontynuował prace związane z kanałem technologicznym na długości 100,00 mb w miejscowości Stobierna oraz 12,00 mb pomiędzy węzłami Sokołów Małopolski Północ, a Sokołów Małopolski.
W 36 tygodniu trwał montaż wpustów deszczowych w okolicy MOP Stobierna. Wykonano także wlot do zbiornika retencyjnego otwartego ZB15 w Stobiernej na długości 35,00 mb.